Leading British designer Aralia enters Pakistan with Diyár Homes
اردو نیوز

معروف برطانوی ڈیزائنر ارالیا کی پاکستانی مارکیٹ میں دھماکہ دار انٹری

اسلام آباد – معروف برطانوی زمین لینڈ سکیپ ڈیزائنرز ارالیا نے پاکستانی رئیل اسٹیٹ مارکیٹ میں پہلی بار انٹری کی تصدیق کردی ہے۔
 ارالیا برطانیہ کے سرکردہ رئیل اسٹیٹ ڈیزائنرز میں شامل ہیں جو ورلڈ کلاس پورٹ فولیو میں ہیں جن میں لندن میں برکلے ہومز اور ہارٹ فورڈ شائر میں سینچورین گالف کلب کے لئے 2.8 بلین ڈالر کی چیلسی کریک وغیرہ شامل ہے۔
 ایریا دیار ہومز کے ذریعہ لگژری اسلام آباد ہلز کے پراجیکٹ کیلئے کام کرے گی جو پاکستان کا سب سے بڑا رہائشی پراجیکٹ ہے۔
 اورلیا کی سی ای او  پیٹریشیا فاکس نے پاکستانی مارکیٹ میں انٹری کے سلسلے میں اسلام آباد ہلز کے لیڈ ڈیزائنر کے  بارے میں تبصرہ کرتے ہوئے کہا کہ انہیں بہت اعزاز حاصل ہے کہ وہ دیار ہومزکے ساتھ اس یادگار پراجیکٹ پر کام کر رہے ہیں اور اس بات کا منتظر ہیں کہ واقعی اسلام آباد میں سب سے نمایاں ماسٹر کمیونٹی کیا ہوگی۔
 پیٹریشیا فاکس نے کہا کہ اکثر مواقع نہیں ملتے ہیں کہ اتنے بڑے علاقے اور خاص طور پر اسلام آباد ہلز جیسے پراجیکٹ میں کام کریں جہاں دیار ہومز نے کھلے علاقوں اور سہولیات کے لئے زمین کے کل اراضی کا٪ 77 فیصد سے زیادہ مختص کیا ہے  اور وہ یقینی طور پر ہمارا کام ختم کردیتی ہیں.
 اسلام آباد ہلز پاکستان کی پہلی لگژری ریزورٹ کمیونٹی ہے اور یہ ’دی ہلز پرومنڈ‘ پاکستان کا پہلا لگژری کمیونٹی بھی ہوگی۔
 اسلام آباد اور اس کے پاکستان آنے کے تجربے کے بارے میں تبصرہ کرتے ہوئے ، پیٹریشیا نے کہا کہ یہ میرا پہلا دورہ پاکستان ہے اور خاص طور پر زمین کی تزئین کی ڈیزائنر کی حیثیت سے اسلام آباد کی قدرتی خوبصورتی کسی سے پیچھے نہیں ہے۔  میں نے جو بھی ملاقات کی ہے اس کی گرمجوشی اور مہمان نوازی ناقابل یقین ہے۔  مقامی پاکستانی معماروں اور ڈیزائنرز کے ساتھ تعاون کرنا بہت اچھا ہے اور ہم سب متفق ہیں کہ اس سے قبل پاکستان میں کسی بھی ڈویلپر نے پاکستان کے زمین کی تزئین کی قدرتی خوبصورتی کی تعریف نہیں کی ہے لیکن دیار ہومز جو ترقی میں سب سے آگے ہیں ، قدرتی خوبصورتی کو برقرار رکھنے اور بڑھاوا دیتے ہیں۔  .
 انہوں نے کہا کہ اسلام آباد ہلز کا منظر خود ہی شاندار ، سرسبز سبز پہاڑیوں اور گہری وادیاں ہیں جو عالمی معیار کے مطابق بنائیں گے۔
 اسلام آباد ہلز پراجیکٹ کی اپنی ایک پسندیدہ خصوصیت کے بارے میں پوچھے جانے پر ، پیٹریسیا نے تبصرہ کیا “ایک چیز جو میں نے دنیا میں کہیں بھی نہیں دیکھی تھی جو دیار ہومز اسلام آباد ہلز میں کررہے ہیں.
 “ہم داخلی پارک کے لئے کچھ حیرت انگیز منصوبوں پر کام کر رہے ہیں تاکہ واقعی بیرونی دنیا سے اسلام آباد پہاڑیوں میں منتقلی کا ایک مکمل احساس پیدا ہو۔  ہمارے پاس کچھ عمدہ منصوبے ہیں جن میں ایک ٹری ٹاپ واک ہے جس کو میں فی الحال تیار کررہی ہوں جو آپ کو پرندوں کی آنکھوں کا نظارہ دینے کے لئے ترقی کے کینوپی سطح تک لے جائے گا۔  میں واقعتا اس منصوبے کے بارے میں بہت پرجوش ہوں کہ یہ انتہائی خاص ہوگا۔
 اس تقرری پر تبصرہ کرتے ہوئے ، دیار ہومز کے ایک ایگزیکٹو نے بتایا کہ انھوں نے عالمی شہرت یافتہ چیلسی گارڈن شو میں ارلیا کے ذریعہ ڈیزائن کیا گیا ایک فیچر شوکیس گارڈن دیکھا جس کو زمین کی تزئین کے ساتھ جوڑنے والی ٹکنالوجی انتہائی جدید تھی اور ہمیں معلوم تھا کہ ہمیں انہیں پاکستان لانا ہے۔
 “یہ کہنا کہ ہمیں خوشی ہے کہ یہ ایک بیان کے تحت ہوں گے ، یہ غیر معمولی طور پر ورلڈ کلاس زمین کی تزئین کا ڈیزائنر ہے جو پاکستان میں ارالیا کی صلاحیت رکھتا ہے اور اسلام آباد پہاڑیوں کے مجموعی تجربے میں بے حد قدر و قیمت کا اضافہ کرے گا۔  انہوں نے کہا کہ اس منصوبے کے ساتھ ہمارا ارادہ نہ صرف پاکستان کا بہترین ہونا ہے بلکہ دنیا کی بہترین ریزورٹ کمیونٹیز کے درمیان ہے اور اس کے لئے ہم دنیا کے معروف ماہرین کو سامنے لا رہے ہیں اور اس وژن کو پیش کررہے ہیں کہ ہم جنات کے کاندھوں پر کھڑے ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *